teknede nudist çiftler

Merhaba ben 12 mt lik teknem ile özel grupları balık avcılığı ve mavi tur yaptırarak Taksim travestileri geçimimi sağlamayan çalışan denizci bir gencim Bir arkadaşının aracılığı ile telefonumu bulan bir bey aradı ve yurt dışından geleceklerini havaalanından bizi karşılayabileceğiniz takdirde teknemi 2 günlüğüne kiralamak istediklerini söylediler Kabul Tuzla travestileri ettim fiyatta da anlaştıktan sonra kapora istedim ve gönderdiler Cuma günü sabahtan arayıp yola çıktıklarını 3 saat sonra izmir havaalanında olacaklarını söylediler Zamanında havaalanına vardım ve telefonla birbirimizi bulduk karı üçyol travestileri kocalı 2 çifttiler yaşları 30 35 arasında idi gayet mülayim mütevazi görünüşleri vardı Yol üzerinde 2 günlük kumanyamızı alarak teknemize ulaştık Mazot su takviyesi yapıldıktan sonra erkeklerin de yardımıyla denize Ümraniye travestileri açıldık hava kararmak üzere olduğundan daha öncede gittiğim bir koya yanaştım sağlam bir şekilde tekneyi demirledikten sonra akşam yemeği için ben balık temizlemeye erkekler mangalı ateşlemekle bayanlarda salataları hazırlamakla meşgüldüler ben teknenin önünde balıkları temizlerken erkeklerden biri yanıma gelerek sohbet etmeye başladık Aslen İst Olduklarını yıllardır yurt dışında çalıştıklarını gezmeyi sevdiklerini eşlerinin kardeş olduğundan hiç ayrılmadıklarını ve açık konuşmak gerekirse nudist olduklarını ve benim için bir sakıncası olup olmadığını soruyordu Ben ilk başta ne olduğunu çözememiştim kendisi çıplaklığı sevdiklelrini söyleyince bende bir sakıncası yok ama sonuçta erkek olduğumu ve denizlerde yaşadığımdan ve bu gibi ortamlara alışık olmadığımı söylediğimde fark etmez yeterki saygılı olmamı söylediler işlerimiz bittiğinde sofraya geçtik ve balık nar ekşili salata ve rakı derken herkes çakırkeyf olmaya başlamıştı Vakit geçtikçe birbirimizi daha çok kaynaşmaya şakalaşmalar dahi başlamıştı Havanın sıcak olmasıyla bayanlar kamaraya geçerek göğüsleri ortada altlarında mayoları ile karşımıza geçtiler Daha sonra erkeklerde mayolarını giyerek rahat hareket etmeye başladılar O kadar rahattılar ki benimle konuşan erkek diğerlerini dönerek benimle konuştuğunu çıplak durmamızda kaptan için bir sorun olmadığını diğerlerini anlatmaya başladı Kızlar bunu duyunca oh be biz zaten bu rahatlığı yaşamak için gelmemiş miydik diyerek altlarındakilerin ide çıkarıp karşımda çırılçıplak durmaya başladılar daha sonra erkeklerde altlarını çıkarınca teknemin içi çıplaklar kampına dönmüştü Tabi benimkide ayaklanmaya şortumu çadır pozisyonuna getirmeye başlamıştı hepsi bunu görüyorlar ama bir şeyde diyemiyorlardı Neyse biz 5 kişi masada güzel muhabbetlerle içkilerimizi yudumlamayı devam ediyorduk Onların bu rahat tavırları beni şaşırtıyordu Yanlarında fıstık gibi bayanlar olmasına rağmen erkeklerin hala daha inik olması tuhafıma gidiyordu Bayanlardan ufak olanı alp bey siz maşallah dimdiksiniz Saatlerdir şortunuz çadır pozisyonunda falan demeye başladığında utancımdan yerin dibini girecek kadar oldum Bende sizin gibi iki güzel bayanın yanında inik durmanın imkansız olduğunu söyledim Erkekler araya girerek kim bilir kaç aylardır bir bayanla birlikte olmuyordur Bu halimin normal olduğunu falan söylediler ve konuyu bu şekilde kapattılar Çiftin biri uykularının geldiğini söyleyerek kamaraya indi diğer çiftle yarım saat daha muhabbet ettik ve onlarında uykusu geldiğinden kamaraya indiler 4 kişi aynı kamaraya sığdılar Ben aklımdan bunlar şimdi sabaha kadar bu bayanları hallederler bende duyduğum seslerden mutlu olurum düşüncesiyle hala daha içmeye devam ediyordum Ama kamaradan en ufak bir ses dahi yoktu çaktırmadan pencereden baktığımda hepsinin uyuyup kaldığını görünce hayretler içinde kaldım Bende fazla uykusuzluğa dayanamadım ve bir battaniye alarak teknenin üzerinde uyuyakaldım Sabah güneşiyle ilk uyanan ben oldum baktığımda herkes uyumaya devam ediyordu Çayı ocağa koydum ve tekneyi hazırlayarak bir başka koylara doğru yol almaya başladım Teknenin motor sesinden ilk uyanan Mustafa oldu kaptan nereye götürüyorsun bize dediğinden kimselerin bilmediği çok güzel sahili ve pırıl pırıl denizi olan bir koy bildiğimi 1 saatlik yolculukla oraya varacağımızı söyledim Ben yola devam ederken herkes uyanmıştı Kahvaltı masası hazırlanmış beni bekliyorlardı Bende demir atarak hem kahvaltı yapacağımızı hemde öğlene yiyeceğimiz balıkları yakalamaya çalışacağımızı söyledim Kahvaltıdan sonra herkesin eline oltalarını verdim Bir saatlik bir avcılıktan sonra bize 2 gün yetecek balığı kovaları doldurmuştuk Çapayı toparlayarak yolumuzu devam ettik Bahsettiğim koya demirledik Biz erkeklerle tavla partisi yaparken bayanlar eşsiz güzellikteki denizin tadını çıkarıyorlardı Tavla turnuvasını bitirmiştik Herkes güneşin etkisiyle mayışmaya başlamıştı Bayanlar önde gözümüzün önünde çırılçıplak güneşleniyorlar arada da pozisyon değiştirmek için hareket ettiklerinde pürüzsüz ve kılsız amcıkları biz erkekleri büyülüyordu Kadir bu arada kaptan sen hala daha neden altını çıkarmıyorsun dediğinde Mustafa da onu destekledi Bende bayanlardan müsaade geldiği takdirde çıkarabileceğimi söylediğimde bu konuyu konuştuklarını ve onlarında çıkarmamı istedikleri söylediler Bende dayanamadım ve bir türlü inmek bilmeyen yarağımı serbest bıraktım Mustafa ve kadir bizim kızlar seninkini görmesinler Hayran kalırlar falan demeye başlamışlardı Kızlar ön tarafta güneşin altında fazla yattıklarından bunalmışlar ve yanımıza gölgeye geldiklerinde benim altıma çıkardığımı gördüklerinde hoşlarına gitmiş ve gülücük atarak aralarında fısıldaşmaya başlamışlardı Mustafa onların fısıldaşmalarından dolayı aranızda konuşacağınıza bizede söyleyin dedidiğinde kızlar kaptanın ki her ikinizin sikinden daha kalın ve daha düzgün durduğunu söylediklerinde erkekler neye uğradığını şaşırmışlardı Hepimiz masaya oturmuş muhabbet ederken kızlar beni aralarına almışlardı Erkeklerinin yanlarında hiç istiflerini bozmadan alttan benim bacaklarımı ve sikimi okşuyorlardı Bu okşamalarla ve iki günün verdiği istekle patlayacak pozisyona gelmiştim Fazla dayanamayacağımı anladığımdan tuvalete giderek iki sıvazlamayla deliler gibi boşaltım Temizlenerek tekrar yanlarına vardığımda benimkinin indiğini gören kızlar bak kaptanımız kendi kendine tuvalette boşaldı Bizler dururken ne gerek vardı dediklerinde erkeklerde şimdiye kadar nerdeydiniz kızlar diyorlardı Kızlardan ufak olanının ismi banuydu banu yanıma gelerek ben bu yarağı kaldırmasını bilirim diyerek önümde eğildi ve ağzına almaya başladı İş çığırından çıkmaya başlamıştı Erkeklere baktığımda rahat olmamı kendileri için sakınca olmadığını söylediklerinde rahatlamıştım Ve ortamın zevkini çıkarmaya çalışıyordum Her ikisi birden benimkini sırayla ağzına alıyor daşaklarımı dil darbeleri atıyorlardı Banu fazla dayanamayarak sikimin üzerine oturdu ve zıplamaya başladı Bu arada erkeklerinde yarakları uyanmış hülya da onlarla ilgileniyordu Biz kamaraya geçtik ve yumuşak yerde banuyu altıma alarak pompalamaya devam ediyordum Hülya de diğer erkekleri bıraktı ve yanımıza geldi ben banuyu pompalarken o da arkadan benim daşaklarımı sıvazlayıp dil darbeleri atıyordu Fazla dayanamadım ve banunun üzerine dediler gibi boşaldım Hülya banunun üzerindeki döllerimi temizledi ve banunun her yerlerini parmaklamaya yalamaya devam ediyordu Erkekler bu sefer onların yanlarına gelerek biz ortada kaldık diyerek aralarına girdiler ve Mustafa banuyu göt deliğinden kadir de hülyayı önünden yan yana sikmeye başladılar Ahlamalar ohlamalar birbirine karışmıştı Onlarda fazla dayanamıyarak boşaldılar Kamaradan çıktık ve herkes temizlenmek için denize girip çıktıktan sonra soğuk biralarımı açarak herkes çıplak bir şekilde biralarımızı yudumlama başladık Yanımda hülya oturuyordu ve amcığı bir kız amcığı gibiydi Dayanamadım ve okşamaya parmağımı içine sokmaya başladım Benimkide bu arada uyanmaya başlamıştı Hülya da bu sefer benimkini ağzına aldı ve tamamen kaldırdı Hülya elimden tutarak kamaranın üzerine götürdü ve sırt üstü yatırarak yarağımın üzerine oturdu Üzerimde zıplamaya devam ederken kadir aramıza geldi ve hülyanın göt deliğini krem sürmeye başladı Hülya üzerimde zıplarken kadirde arkadan yarağını sokmaya çalışıyordu ve tamamını soktuğundan hülyanın gözlerinden yaş gelmeye başladı ve avazı çıktığı kadar da bağırıyordu Issıs koyda çığlıkları yankılanıyordu Banu hülyanın yanına gelerek nasılmış götten ve amcığından aynı anda sikilmek Sen benimle dalga geçiyordun Dua et götüne kaptan sokmadı Onunkini hiç dayanamazdın falan diyordu Ben dayanamıyordum ve altından da kalkamıyordum İçine tüm menilerimi boşalttım ama hala daha kadir sikmeye devam ediyordu Kadir de götüne boşaldığında hülya üzerime yığıldı kaldı Hülyanın amından ve götünden akan meniler üzerime gelmeye başladı Kalktık ve tekrar denize girdik Artık ne bayanlarda ne biz erkeklerde hal kalmamıştı Hepimiz kamaraya girdik ve uzandık Kimin eli kimin sikinde belli değildi Bir ara dikkatlice baktığımda kadirin eli benim sikimdeydi ve sikimi sıvazlıyordu Bozuntuya vermedim resmen kadir eliyle benimkini kaldırdı kaldırdığı gibi ağzınada almaya başlayınca şaşırdım kaldım Diğerlerine baktığımda kimseden anormal bir hareket yoktu Parmağıyla da benim göt deliğimi yoklamaya başladığında bir tuhaf oldum Bu şekilde yorgunlukla uyuyup kalmışız Kendimize geldiğimizde hava kararmıştı Ve biz sabah kahvaltısıyla duruyorduk Güzel bir sofra hazırladık Rakılarımızıda içtikten sonra bayanlar gece denize çıplak girmek nasıl bir duygu acaba diyerek kendilerine denize bıraktılar Bizde onlara eşlik ettiğimizde denizde 5 çıplak oynaşmaya başladık Tekneye çıktık Ben etrafı temizlerken Mustafa banuyu alarak masanın üzerine domalttı ve göt deliğini yalamaya başladı Kadirde mustafanın göt deliğini yalıyordu Gözümün önünde Mustafa banuyu götüne alıştırmadan acımadan birden soktu Kızcağız o acıyla çığlık atıp kaçmaya çalışıyordu Kadirde mustafanın arkasını yarağını dayamış sen benim karımı nasıl götünden sikersin deyip mustafaya arkadan yüklenmeye başladı Ve soktuğunu da gördüm o ha yani dedim içimden Bu iki günlük gezide görmeyeceğim yok galiba diyordum Böylece iki gün boyunca benim götüm hariç sikilmeyen ne göt ne de amcık kalmıştı Dönüş yoluna döndüğümüzde herkes mutlu ve neşeliydi Kızlar ayrılacağımız için çok üzgünüz ama sayende 2 gün boyunca çok güzel sikildik İnşallah bunu tekrarını yaparız diyorlardı Limana yanaştık tekneyi demirledikten sonra arabamla bunları aldığım gibi yine İzmir havaalanına bıraktım ve vedalaştık